To jest element tekstowy. Kliknij ten element dwukrotnie, aby edytować tekst. Możesz też dowolnie zmieniać rozmiar i położenie tego elementu oraz wszelkie parametry wliczając w to tło, obramowanie i wiele innych. Elementom tekstowych możesz też ustawić animację, dzięki czemu, gdy użytkownik strony wyświetli je na ekranie, pokażą się one z wybranym efektem.

To jest element nagłówek.

 Przeczytaj nasze inne artykuły

16 maja 2023
1. Lakierowanie wyłącznie jednego elementu w metaliku lub kilku warstwowej perle jest niewykonalne. Refinish, czyli naprawy lakiernicze poza fabryką, to dziedzina która cały czas się rozwija. Technologia na lokalnych zakładach
13 lipca 2021
Od czego zacząć? Pierwszy etap prac, który bezwzględnie należy wykonać to pełne mycie detailingowe. W prawdzie kilka tygodni temu opisywaliśmy uproszczony proces mycia, jednak tu chodzi o mycie na jeszcze
05 lipca 2022
Zadaniem dobrego zakładu blacharsko-lakierniczego jest przeprowadzenie takiej naprawy, która przywróci stan auta sprzed kolizji, a miejsce naprawy nie będzie widoczne. Co jednak w sytuacji, w której mamy do czynienia z

BLOG

14 czerwca 2021
Pad polerski jest niezbędny podczas procesu polerowania bemowo.

Polerowanie aut to jedna z naszych ulubionych usług, którą oferujemy swoim klientom w ramach prowadzonej działalności blacharsko-lakierniczej. Polerowanie może występować jako samodzielny proces lub jako proces dodatkowy dla lakierowania. Pełna korekta lakieru, bo tak nazywa się profesjonalnie proces polerowania lakieru samochodowego to proces kilku etapowy na który składa się między innymi matowienie, usuwanie wtrąceń czy polerowanie zasadnicze. 

Dlaczego polerowania to element naszej pracy?

Naprawy powypadkowe i lakierowanie nowych elementów to w prawdzie zupełnie inne dziedziny, nie mniej ściśle powiązane z procesem detailingowym. Celem naszej pracy zawsze jest wydanie takiego samochodu, który do złudzenia będzie przypominał ten z przed dnia kolizji lub w stanie lepszym. Nawet najlepsze lakierowanie wymaga w późniejszym etapie pewnych korekt aby naprawiany element pasował kolorystycznie i strukturalnie do pozostałych. Dlatego właśnie korzystamy z naszych detailerów, aby maksymalnie wpasować się w starą powłokę lakierniczą. 

Korekta lakieru może polegać wyłącznie na oczyszczeniu lakieru i pracy pada polerskiego oraz pasty, lub w sytuacjach trudniejszych na określonym matowieniu i następnie na polerowaniu zasadniczym. 

Kiedy stosujemy odpowiednią metodę polerską?

Proste polerowanie, czyli bezpośrednia interakcja pada i lakieru ma miejsce wtedy kiedy naszym celem jest odświeżenie powłoki lakierniczej lub usunięcie rys, które wytworzyły się podczas normalnego korzystania z samochodu. W większości przypadków użycie agresywnego pada i właściwej pasty rozwiązuje problem. Jednak co w sytuacji kiedy mamy do czynienia z głębokimi rysami lub na lakierze są wtrącenia lakiernicze?

W takich sytuacjach musimy sięgnąć po najcięższy sprzęt, tzn. szlifierki opatrzone papierem wodnym, dzięki którym usuniemy część niechcianej powłoki lakierniczej, na której występują skazy. Nasze doświadczenie zawodowe mówi nam, że papier P1500 praktycznie zawsze rozwiązuje problem defektów lakierniczych, jednak łagodne przejście na wyższe gradacje papieru tzn. P200, P2500 i P3000 jest równie ważne, aby nie pozostawiać po swojej pracy rys, które wytworzyły się na skutek matowienia. Do tego celu używamy szlifierek mimośrodowych o skoku 2,5mm, które są zdecydowanie bardziej łagodne niż te o skoku 5 mm. 

Tak przygotowany lakier polerujemy twardymi padami polerskimi lub padami wełnianymi, które mają silne właściwości wycinające, jednak niewielkie właściwości polerujące. Dopiero kolejne miększe pady nadają właściwego połysku. Pasty polerskie oraz pady i rodzaj maszyny polerskiej zawsze dobieramy do lakieru. Oznacza to ni mniej ni więcej, że każdy lakier jest podatny na obróbkę przy innych parametrach. Zupełnie inaczej pracuje się przy twardych lakierach Mercedesa, a inaczej przy miękkich lakierach Opla czy Mazdy. Użycie odpowiedniej metody polerskiej nie tylko daje lepszy efekt, ale przede wszystkim skraca czas pracy, co przy prowadzenia zakładu blacharsko-lakierniczego jest bardzo ważne.

MLP Serwis - naprawy powypadkowe Bemowo

 

JAK POPRAWNIE UMYĆ AUTO?

TOP 5 - NAJLEPSZYCH KOSMETYKÓW DO MYCIA AUT 

 

 

Jak wygląda proces polerowania auta?

Logo firmy MLP Serwis Warszawa Mory

JUŻ DZIŚ UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ W SERWISIE

Płatności elektroniczne możesz zrealizować przez PayPal. pomoc drogowa Warszawa
W MLP Serwis zapłacisz kartą Master Card np. za pomoc drogowa 24h Warszawa
Można płacić kartą VISA w MLP Serwis Warszawa Mory Bezgotówkowa likwidacja szkód warszawa

MLP SERWIS

UL. POZNAŃSKA 4

05-850 MORY

TEL. 534 045 623

 

MLP SERWIS© 2021

Naprawy powypadkowe bemowo zatrudnia najlepszych blacharzy bemowo i lakierników bemowo