Regularny serwis pojazdu zgodnie z instrukcją serwisową, to jedyny i wyłączny warunek utrzymania gwarancji producenta/dystrybutora na pojeździe. Należy pamiętać, że pierwszy serwis wykonujemy już przy przebiegu 3000 km, podczas którego wymieniamy olej w przekładni napędowej. Kolejne i bardziej rozszerzone serwisy wykonujemy co 10 000 km lub co rok. Dodatkowo, po 2 latach lub 20 000 km wymieniamy jeszcze płyn hamulcowy, robimy serwis klimatyzacji i szereg mniejszych operacji. Zachowanie wszelkich interwałów serwisowych jest równoznaczne z utrzymaniem gwarancji. Oznacza to, że jeśli dojdzie do usterki z winy producenta, to nasz serwis usunie problem całkowicie bezpłatnie w ramach gwarancji.
Ostatnio dość częstym problemem w modelach z 2024 roku jest wyciek oleju z przekładni napędowej. Użytkownicy skarżą się najczęściej na to, że pod dłuższym postoju, pod autem jest plama oleju. Dzieje się to najczęściej w modelach niedawno odebranych z salonu, których przebieg nie przekracza 3000-4000 km. Powody wcześniej wspomnianej awarii mogą być dwa. Pierwszy, to zbyt wysoki stan oleju, który wycieka przez zawór zlokalizowany w górnej części przekładni. Drugi, to wada konstrukcyjna uszczelnienia przekładni. W ramach gwarancji producenta, nasz serwis lokalizuje problem i usuwa usterkę. Jeśli zdarzyło się, że Twój D2S ma podobny problem, po prostu umów się na wizytę w naszym serwisie, a nasi mechanicy naprawią problem w ramach gwarancji.
W naszym serwisie znajdziesz odpowiedzi na wszelkie potrzeby eksploatacyjne swojego pojazdu, począwszy od opon, przechodząc przez klocki, elementy karoserii, na skomplikowanej elektronice kończąc. Tak naprawdę, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu kompleksowy i profesjonalny serwis auta w całym czasie użytkowania. Jeśli masz pytania, zachęcamy do odwiedzenia zakładki KONTAKT. To tu możesz umówić się na serwis, zapytać o dostępność części czy wykonać naprawę blacharsko-lakierniczą.
MLP Serwis
Przeczytaj nasze inne artykuły
MLP SERWIS
UL. POZNAŃSKA 4
05-850 MORY
TEL. 534 045 623
MLP SERWIS© 2021