Wyciek oleju Zhidou D2S

Jeśli zdarzyło Ci się...

Wyciek oleju w samochodzie elektrycznym brzmi niecodziennie, ale to fakt. Właśnie z taką usterką przyjeżdżają do nas właściciele praktycznie nowych chińskich elektryków. Jak temu zaradzić? Dlaczego tak się dzieje? Jak rozwiązać problem? Czy zostanie naprawione to w ramach gwarancji? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w dzisiejszym artykule.

Zhidou to dość świeża marka, szczególnie kojarzona z małymi elektrycznymi pojazdami na kategorię prawa jazdy B1. Zhidou należy do większego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma nawet taką potęgę jak Volvo. Dystrybucją małych elektryków na terenie europy wschodniej zajęła się spółka KWB, która swoją siedzibę ma w południowych Niemczech. To stąd od kilku lat przyjeżdżają do nas całkowicie nowe modele, najpierw D2, a teraz D2S. W raz ze zwiększającą się popularnością pojazdów Zhidou, niemiecki dystrybutor postanowił nawiązać współpracę serwisową właśnie z nami, aby zapewnić swoim polskim klientom pełen serwis i wsparcie. Zarówno to gwarancyjne, jak i już po. Tak naprawdę, w naszym serwisie wykonają Państwo każdą naprawę swoich pojazdów, a jeśli auto jest wciąż na gwarancji, to będzie ona całkowicie darmowa. Czym jest gwarancja posprzedażowa na samochody marki Zhidou i jak jej nie stracić już na samym początku?

Regularny serwis pojazdu zgodnie z instrukcją serwisową, to jedyny i wyłączny warunek utrzymania gwarancji producenta/dystrybutora na pojeździe. Należy pamiętać, że pierwszy serwis wykonujemy już przy przebiegu 3000 km, podczas którego wymieniamy olej w przekładni napędowej. Kolejne i bardziej rozszerzone serwisy wykonujemy co 10 000 km lub co rok. Dodatkowo, po 2 latach lub 20 000 km wymieniamy jeszcze płyn hamulcowy, robimy serwis klimatyzacji i szereg mniejszych operacji. Zachowanie wszelkich interwałów serwisowych jest równoznaczne z utrzymaniem gwarancji. Oznacza to, że jeśli dojdzie do usterki z winy producenta, to nasz serwis usunie problem całkowicie bezpłatnie w ramach gwarancji.

Ostatnio dość częstym problemem w modelach z 2024 roku jest wyciek oleju z przekładni napędowej. Użytkownicy skarżą się najczęściej na to, że pod dłuższym postoju, pod autem jest plama oleju. Dzieje się to najczęściej w modelach niedawno odebranych z salonu, których przebieg nie przekracza 3000-4000 km. Powody wcześniej wspomnianej awarii mogą być dwa. Pierwszy, to zbyt wysoki stan oleju, który wycieka przez zawór zlokalizowany w górnej części przekładni. Drugi, to wada konstrukcyjna uszczelnienia przekładni. W ramach gwarancji producenta, nasz serwis lokalizuje problem i usuwa usterkę. Jeśli zdarzyło się, że Twój D2S ma podobny problem, po prostu umów się na wizytę w naszym serwisie, a nasi mechanicy naprawią problem w ramach gwarancji. 

W naszym serwisie znajdziesz odpowiedzi na wszelkie potrzeby eksploatacyjne swojego pojazdu, począwszy od opon, przechodząc przez klocki, elementy karoserii, na skomplikowanej elektronice kończąc. Tak naprawdę, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu kompleksowy i profesjonalny serwis auta w całym czasie użytkowania. Jeśli masz pytania, zachęcamy do odwiedzenia zakładki KONTAKT. To tu możesz umówić się na serwis, zapytać o dostępność części czy wykonać naprawę blacharsko-lakierniczą.

MLP Serwis

MLP Serwis to profesjonalny zakład blacharsko-lakierniczy, który specjalizuje się w naprawach powypadkowych. W naszych kompetencjach jest również konserwacja podwozia czy polerowanie lakieru.

 Przeczytaj nasze inne artykuły

30 kwietnia 2025
Jeśli zdarzyło Ci się...
02 kwietnia 2025
Wielu z was zastanawia się...
01 kwietnia 2025
Pierwszy w Warszawie serwis Zhidou...
30 kwietnia 2025
Logo firmy MLP Serwis to projekt na 2025 rok, który jest symbolem zmian jakie zajdą w najbliższym czasie.
Najnowsza odsłona naszego znaku graficznego znajduje odzwierciedlenie w jakości usług, jaką chcemy prezentować na co dzień.

MLP SERWIS

UL. POZNAŃSKA 4

05-850 MORY

TEL. 534 045 623

 

MLP SERWIS© 2021