DOŚWIADCZENIE I KOMPETENCJE MLP SERWIS

Naszej pracy przyświeca ciągły rozwój

Relacja z procesu wymiany przedniej szyby.
Detailing to pewien element naszej codziennie pracy, który doskonalimy z dnia na dzień.

Jako właściciel zakładu naprawczego cenię sobie moich współpracowników za to, że:

- rozumieją potrzeby klienta

- znają wartość pieniądza

- dostosowują technologię naprawy do potrzeb i oczekiwań klienta

- potrafią znaleźć kompromisowe rozwiązanie, nawet w najtrudniejszej sytuacji

Dlaczego to wszystko jest takie ważne? 

Bezgotówkowa likwidacja szkód z OC sprawcy to lwia część naszej pracy, nie mniej zdarzają się też klienci "z ulicy", którzy mają pewien określony budżet i pewien określony problem. Celem naszej współpracy jest osiągnięcie takiego efektu, aby klient wychodząc za bramę miał poczucie dobrze zrobionej roboty. Nie naciąganie na koszty, nie zwiększanie rozmiaru szkody, nie doradzanie na siłę - za to cenię każdego z naszych pracowników. Jeśli klient chce zrobić zaprawkę - nie doradzamy lakierowania całego elementu, jeśli element zderzaka jest do sklejenia - nie doradzamy wymiany zderzaka na nowy, jeśli podłużnice można naprawić bez wyciągania silnika - nie wyciągamy go i nie narażamy klienta na koszty. Zawsze i w każdym przypadku dążymy do tego aby klient zapłacił jak najmniej - oczywiście z zachowaniem pewnych standardów.

Kiedy ekonomia spotyka się ze zdrowym rozsądkiem...

Większość realizowanych przez nas napraw raczej należy do grupy łatwych lub bardzo łatwych, ale czasami zdarzają się prawdziwe perełki, totalnie zaprzeczające prawom fizyki i ludzkiej logiki. Tego typu zagadki spędzające sen z powiek naszym pracownikom to wisienka na torcie. Te na pozór nieskomplikowane naprawy, które w głębi kryją prawdziwe uszkodzenia są prawdziwym motorem napędowym naszej firmy. Rozwiązanie każdej tego typu zagadki daje poczucie zwycięstwa i motywację do pracy. A wszystko dlatego, że było się lepszym od innego zakładu, który rozłożył ręce.

Większość z nas w życiu prywatnym z reguły idzie na łatwiznę, wybierając rozwiązania najprostsze choć nie do końca uzasadnione logicznie. W naszej pracy jest zupełnie na odwrót. Jakość, która jest priorytetem wyznacza drogę naszej pracy. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule pt. "Dlaczego lakierowanie jest takie drogie".

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Naprawy powypadkowe, którymi zajmujemy zawodowo od 10 lat wymagają od nas niezwykłego poświecenia, zaangażowania oraz precyzji. Wszystko po to aby uporać się z każdym, nawet najbardziej skomplikowanym zadaniem. Każdego dnia stawiane są przed nami nowe wyzwania, które dzięki regularnym praktykom i szkoleniom jesteśmy w stanie pokonać. Niezależnie od marki, czy rozmiaru szkód do każdego zlecenia podchodzimy w ten sam sposób. Zawsze na pierwszym miejscu jest jakość i dobro klienta.

Techniki stosowane przez producentów samochodów zmuszają nas do regularnego rozwoju. Wielogodzinne kształcenie zawsze musi być poparte praktyką, którą z uporem realizujemy po godzinach pracy. Sprzęt lakierniczy czy blacharski to oczywiście podwalina każdego sukcesu, który wyjeżdża z MLP Serwis, nie mniej zasadą nadrzędną w naszej firmie jest osiągnięcie efektu maksymalnie zbliżonego do fabrycznego. Nasi specjaliści walczą o każdy, nawet najmniejszy detal. Naszym zadaniem jest przywrócić stan pojazdu najczęściej "z przed kolizji".

W naszym zakładzie pracuje 3 lakierników, 3 blacharzy oraz 2 mechaników i specjalista od detailingu. Czy taka kombinacja może się nie udać :) ?

Na co dzień jesteśmy przyjaciółmi, którzy kilkanaście lat temu poznali się w innych podobnych zakładach blacharsko-lakierniczych. Wspólnie połączyliśmy siły, umiejętności oraz zainteresowania. Finalnie wyszła bardzo przyjemna mieszanka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Jeśli na swojej drodze napotykamy trudności, to korzystając ze swoich znajomości i kolegów z zespołu, staramy się razem rozwiązać ten problem. Trzy pokolenia specjalistów na co dzień wymienia się doświadczeniem i wiedzą w walce o Wasze auta. Nie ma dla nas znaczenia czy naprawiamy nowe Porsche czy starego Fiata - naprawa musi się udać. 

Jako jeden z nielicznych zakładów blacharsko-lakierniczych dajemy aż 24 miesiące gwarancji na nasze naprawy. To o 100% więcej niż dają autoryzowane stacje obsługi. Dlaczego tak się dzieje? Jesteśmy po prostu pewni swojej "roboty".

Masz ochotę poczytać na temat naszej pracy i interesuje Cię tematyka napraw powypadkowych? Odwiedź nasz BLOG.

Naprawy powypadkowe naszym okiem...

Logo firmy MLP Serwis Warszawa Mory
Płatności elektroniczne możesz zrealizować przez PayPal. pomoc drogowa Warszawa
W MLP Serwis zapłacisz kartą Master Card np. za pomoc drogowa 24h Warszawa
Można płacić kartą VISA w MLP Serwis Warszawa Mory Bezgotówkowa likwidacja szkód warszawa

MLP SERWIS

UL. POZNAŃSKA 4

05-850 MORY

TEL. 534 045 623

 

MLP SERWIS© 2021

Naprawy powypadkowe bemowo zatrudnia najlepszych blacharzy bemowo i lakierników bemowo