Jako właściciel zakładu naprawczego cenię sobie moich współpracowników za to, że:
- rozumieją potrzeby klienta
- znają wartość pieniądza
- dostosowują technologię naprawy do potrzeb i oczekiwań klienta
- potrafią znaleźć kompromisowe rozwiązanie, nawet w najtrudniejszej sytuacji
Dlaczego to wszystko jest takie ważne?
Bezgotówkowa likwidacja szkód z OC sprawcy to lwia część naszej pracy, nie mniej zdarzają się też klienci "z ulicy", którzy mają pewien określony budżet i pewien określony problem. Celem naszej współpracy jest osiągnięcie takiego efektu, aby klient wychodząc za bramę miał poczucie dobrze zrobionej roboty. Nie naciąganie na koszty, nie zwiększanie rozmiaru szkody, nie doradzanie na siłę - za to cenię każdego z naszych pracowników. Jeśli klient chce zrobić zaprawkę - nie doradzamy lakierowania całego elementu. Jeśli element zderzaka jest do sklejenia - nie doradzamy wymiany zderzaka na nowy. Jeśli podłużnice można naprawić bez wyciągania silnika - nie wyciągamy go i nie narażamy klienta na koszty. Zawsze i w każdym przypadku dążymy do tego aby klient zapłacił jak najmniej - oczywiście z zachowaniem pewnych standardów.
Większość realizowanych przez nas napraw raczej należy do grupy łatwych lub bardzo łatwych. Czasami jednak zdarzają się prawdziwe perełki, totalnie zaprzeczające prawom fizyki i ludzkiej logiki. Tego typu zagadki spędzające sen z powiek naszym pracownikom to wisienka na torcie. Te na pozór nieskomplikowane naprawy, które w głębi kryją prawdziwe uszkodzenia są prawdziwym motorem napędowym naszej firmy. Rozwiązanie każdej tego typu zagadki daje poczucie zwycięstwa i motywację do pracy. A wszystko dlatego, że było się lepszym od innych.
Większość z nas w życiu prywatnym z reguły idzie na łatwiznę, wybierając rozwiązania najprostsze, choć nie do końca uzasadnione logicznie. W naszej pracy jest zupełnie na odwrót. Jakość, która jest priorytetem wyznacza drogę naszej pracy. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule pt. "Dlaczego lakierowanie jest takie drogie".
Naprawy powypadkowe naszym okiem...
MLP SERWIS
UL. POZNAŃSKA 4
05-850 MORY
TEL. 534 045 623
MLP SERWIS© 2021